poniedziałek, 27 stycznia 2014

Za oknem zima a w mojej głowie WIOSNA-LATO 2014

Pragnę się dzisiaj z Wami podzielić tym co mi w duszy gra :D

Nowa kolekcja wiosenno-letnia jest już zaplanowana, projekty są w mojej głowie. Do dotarcia pozostało kilka drobnych szczegółów.


Mała Inspiracja to jednoosobowa mini marka odzieżowa, której założeniem jest stworzenie dzieciom (głównie dziewczynkom) kolorowej krainy, którą będą mogły nosić na sobie! Lubię odważne połączenia i soczyste kolory. Lubię bawić się stylami i wyciągać z nich to co moim zdaniem najfajniejsze. Będzie kolorowo i wzorzyście... zawsze... nie poddam się :D
To jest to co czuję!
Kocham sukienki (jest to także ulubiona część mojej garderoby) i spódnice, stąd też Mała Inspiracja to głównie wielobarwne bardzo dziewczęce modele.

Nie ulegam presji modowej, z resztą jak mam jej ulegać skoro się nią nie interesuję? Nie zobaczycie u mnie na pewno bardzo modnej szarej dresówki, fanów sów też niestety zawiodę, bo nie podbiły mojego serca. Za to obsesyjnie wyszukuję elementów wykończeniowych i dodatków, które spełnią moje oczekiwania i idealnie wtopią się w całość. Potrafię zarwać niejedną noc, aby sprowadzić z USA wymarzone do danego ubranka guziki...
Jeśli Wam się to moje wyobrażenie spodoba to osiągam pełnię szczęścia!!

A teraz konkrety, czyli już sama kolekcja. Mam wielką nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie i będę mogła spokojnie zrealizować wszystkie swoje założenia.
Będzie coś w stylu marynarskim, ale o ciut pin upowym charakterze w bardzo klasycznym aczkolwiek dziewczęcym wydaniu. Znajdzie się także co nieco dla małych fanek klimatów Boho!
Oczywiście nie może zabraknąć cukierkowej i wygodnej kreacji idealnej na letnie spacerki!
Będzie też coś cieplejszego na wiosenne wieczory - połączenie nowoczesności i klasyki, delikatna elegancja i soczyste smaczki!
A dla małych chłopców (ale nie tylko)? Spersonalizowana, amerykańska, ... sami zobaczycie :D

A teraz kilka odsłon tego co zobaczycie w nowej kolekcji!!
Ja już się nie mogę doczekać momentu kiedy tkaniny do mnie dotrą!









W tym roku powrócimy do kilku naszych aktualnych sprawdzonym wzorów! W dalszym ciągu będzie można zamówić sukienkę babeczkową, falbaniastą, a także nową wersję sukienki Kimono!
Wróci też do nas komplet Bolywood i Łowicka Inspiracja.

Z przykrością muszę zawiadomić, że tkanina w wieże Eiffla została wycofana z produkcji :( Mam tej tkaniny już tylko na uszycie jednej sztuki tej sukienki, więc kto pierwszy ten lepszy...

Zapraszam do składania zamówień na www.wzoryikolory.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz