sobota, 31 stycznia 2015

Plany na wiosnę

Plany nam się trochę pozmieniały...

W głowie obmyślam już nowe sukieneczki inspirowane zapachem łąki i ciepłem delikatnego jeszcze słońca. Marzą mi się delikatne motyle :) coś w głowie świta, ale jeszcze nie ma pełnej formy...

A tymczasem w warsztacie praca wre!

Nasz metaloplastyk niestety z różnych powodów musiał wrócić do Krasnegostawu. Także mamy całkiem sporą powierzchnię lokalu niewykorzystaną. Tak na dobrą sprawę to na razie mieścimy się w 1/4 :) w małym pomieszczeniu na końcu.
Powiedziałam: dobra! robię swoje :)

Otwieram więc filię Wzory i Kolory, ale o trochę innym charakterze. Od dawna już marzyłam o tym żeby mieć kilka własnych kolekcji tekstylnych, na które nie trzeba będzie czekać tyle co sprowadzenie materiałów z USA. Dzięki możliwościom jakie daje mi CottonBee mogę stworzyć wszystko co podpowie mi wyobraźnia :) Albo wszystko co podpowie mi wyobraźnia klienta!

Opracowałam więc kilka zestawień, które łączy jakaś wspólna cecha. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, a nawet jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć dla kogoś tekstylia jego marzeń! Z wybranych kolorów i ukochanych deseni.
Pokusiłam się także o zwizualizowanie w komputerze niektórych kolekcji, dzięki czemu mamy lepszy obraz tego co możemy z tych tkanin uszyć...a możemy dużo! Oczywiście jest to tylko namiastka, bo planuję dużo dużo więcej :) Zdradzę Wam, że mam zamiar porwać się na jakieś wygodne tapicerowane podnóżki i ławki, oczywiście na toczonych nóżkach.
 

Pozwólcie więc, że zaprezentuję Wam to co udało mi się stworzyć do tej pory :)


 B&W  

 

Kolekcja, której motywami przewodnimi są czarno-białe barwy oraz tekstury imitujące różne materiały i tworzywa. Znajdziemy tutaj pikowaną czarną i białą skórę, stal oraz drewniane dechy!



 


 

RETRO

Romantyczna, kobieca i bardzo elegancka. Motywy przypominające angielskie domki. Krata, róże, kropeczki i paski. Możemy je łączyć ze sobą w dowolne konfiguracje :)








SAFARI collection

Nie mogło zabraknąć zwierzęcych printów! Lampart, żyrafa i zebra. 






FUNFAIR

 

Pomysł na tą kolekcję podsunął mi obrazek przedstawiający karuzelę z konikami. Wtedy pomyślałam, że taki motyw wyglądałby wprost idealnie na małej lampce! Wesołe miasteczko i pastelowe kolory to coś do dziewczęcego pokoju. Delikatne, zwiewne i radosne :)









GEOMETRIC


Jedna z moich bardziej ulubionych :) Tryskająca energią i bardzo, bardzo kolorowa!






MUSIC

Wygląda niepozornie, ale ta kolekcja to szaleństwo barw i nowoczesnych kształtów, a do tego poduchy będą w kształcie radyjek widocznych na wzorze :)



ORNAMENTS

Klasyka i glamour w różnych wariantach kolorystycznych :D






LITTLE SAILOR


Nie zapomniałam o chłopcach. Pasy, granat, czerwień, biel, kotwice i latarnie morskie. Chyba każdy chłopiec chciałby być kapitanem na wielkim statku! Na abażurach znajdziemy tu prawdziwe morskie przygody :)
 








PEASANTRY


Sielski wzór, który przywodzi na myśl wakacje u babci na wsi :) Z bliska przypomina haft krzyżykowy!
Moja wizja na tą kolekcję to zazdrostki, bieżnik i duża lampa sufitowa...










FOLK

Moja pierwsza kolekcja :) Mam do niej wielki sentyment! Przy jej użyciu powstała pierwsza lampka, poduszka o kształcie łowickiej baby, pierwszy puf, a także pościel dziecięca, poduszki na krzesła i wiele wiele innych!








PS. Na fb Wzory i Kolory, do 13 lutego,  trwa konkurs, w którym można wygrać dekoracyjną, mięsistą poduchę w wybranym przez siebie wzorze z dowolnej z naszych kolekcji!!

Zapraszamy :) Zasady są bardzo proste.

Link do planszy konkursowej tutaj.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz