sobota, 23 marca 2013

Inspiracja w pełnej krasie!

Nareszcie Małgosia dała sobie zrobić kilka zdjęć w tym co dla niej uszyte :) 

Niestety sukienka z rękawkiem jest trochę przymała, bo miarę robiłam kilka miesięcy temu. Bombka z kolei jest w sam raz, a falbaniasta celowo przyduża (będzie akurat na wakacje!!)
Robienie zdjęć małemu dziecku jest wyjątkowo trudne, w tym przypadku Małgoś po każdym cyknięciu podbiegała do wyświetlacza aparatu i mówiła "dzidzia", dopiero jak zobaczyła na nim siebie to szła pozować dalej.

 A oto efekty porannej sesji (jest radość) :








6 komentarzy :

  1. wpadłam prosto z apetycznego w - podziwiam, mam w domu stosiki takich materiałów i niestety lewe ręce do szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie marzyło zeby moja mama tak szyła.. czasami ją "zmuszałam" do tego.. i mam robiłą co mogła.. ale takich cudów nie potrafiła :) twoja córa jest szczesciarą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) To wszystko bardzo miłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, Natajla sprzedajesz swoje sukieneczki?

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne! w zakładce sukeneczki wszystko jest :)

    OdpowiedzUsuń