piątek, 15 marca 2013

Moja Mała Inspiracja

Moja Mała Inspiracja- Małgosia.

 

Nigdy nie sądziłam, że będę fanką różowych sukienek i dużej ilości falbanek! W ogóle to do połowy ciąży byłam przekonana że rośnie we mnie Michaś. A tu proszę. Dziewucha w pełnej krasie...
No i się zaczęło!
Pierwsza kiecka powstała w ręku, z materiału, który zakupiłam jako podszewka do torebki, co to ją robiłam psiapsiółce. Jak na pierwsze starcie z tego typu materią to byłam nawet zadowolona z efektu:

Fason tej sukienki to coś co już od jakiegoś czasu kotłowało mi się w głowie. Wykonany w ręku, tylko podczas weekendowych (niestety krótkich) drzemek malucha, wyszedł właśnie tak. Niestety ta tkanina nie prezentuje się zbyt pięknie jako dziecięca sukieneczka. Natomiast spodobało się to kilku osobom co dało mi wiarę w siebie! Kupiłam maszynę, książkę do krawiectwa dziecięcego, zaprojektowałam kilka fasonów, no i sprowadziłam fajne modne tkaniny. Potem nauka, nauka i jeszcze raz nauka.
Efekt na szczęście przerósł moje oczekiwania!! Jednak projekt stworzony na płasko z prostych teksturek w PS'ie nie daje pełnego wyobrażenia ;)

Teraz z dumą mogę powiedzieć, że oferuję wykonanie sukieneczki w rozmiarze odpowiednim dla Twojego szkraba. Na razie mam 3 projekty i to jedynie sukienek, ale już pracuję nad czymś dla chłopców i nad innymi dziewczęcymi fasonami.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz